Tee se itse 25.4. – 13.5.2022

Tee se itse -kulttuuri on aina ollut punkin ydintä. Kysymys ei ole koskaan kuulunut, että ”voinko tehdä?” vaan ”haluanko tehdä?”. Punkmuseon ensimmäinen näyttely pyrkii raapaisemaan punkin tee se itse -kulttuurin pintaa esittelemällä aineistoja, jotka liittyvät keikkoihin, lehtiin (punkzine), musiikkiin sekä tietenkin ihmisiin. Punk ei ole vain musiikkia ja bändejä, vaan nimenomaan ihmisiä, paikkoja ja tekemisiä, ja tätä pyrimme Punkmuseon ensimmäisessä näyttelyssä tuomaan esille. Näyttelyn kuvat ja esineistö painottuvat 1980-luvun alkupuoleen ja hardcoreen.

Mikäli näet kuvissa tuttuja ihmisiä tai paikkoja, tai vain haluat jakaa punkaiheisia tarinoita, olet tervetullut jakamaan muistojasi. Tämän voit tehdä joko näiden sivujen kommentointien kautta tai sitten lähettämällä viestiä osoitteeseen punk@punkmuseo.fi.

Keikat

Minä