Punkmuseon uutta t-paitaa saatavilla!

Onhan tätä jo odotettukin. Ensimmäinen setti tuli jo kuukausi sitten, mutta painatus meni mönkään, joten sitten odoteltiin toinen kuukausi, jotta saataisiin tuota kaivattua priimaa. Ja kannatti odotella, on hihttps://www.paasitorni.fi/punk-jyraa-jalleen-byggalla/ano! Kyseessähän on siis viime vuotisen suunnittelukilpailun voittajan Ruotsalaisen Juhan disaini, joka nyt koristaa isoa kasaa t-paitoja, jotka odottavat uusia omistajiaan.

Uudet paidat eivät ole ekopuuvillaa vaan olemme nyt siirtyneet käyttämään kierrätysmateriaaleista tehtyjä paitoja. Kierrätysmateriaalitiedot löytyvät tarkempien kokotietojen ohella alta. Tällä valinnalle me, ja te, voimme osaltamme toimia paremmin ajatellen yhteistä tulevaisuuttamme. Valitettavasti tämä valinta näkyy vielä tällä hetkellä hiukan kalliimpana hintana aikaisempiin tuotteisiin verrattuna.

Jäsenhinta tälle uudelle paidalle on 18,- ja ei-jäsenille paita kustantaa 23,-. Paitoja on ensimmäisen kerran myynnissä Pääsiäispunkissa Punkmuseon tiskillä ja luonnollisesti voit tilata paidan itsellesi vaikka heti myös postitse:

Ynnää haluamasi tuotteiden hinnat yhteen (älä unohda postikuluja jotka ovat 6,-/lähetys) sekä maksa tämä summa tilille FI66 4730 0010 5846 87. Viesti-kenttää kirjoita oma nimesi sekä osoitteesi kuten myös haluamasi paidan koko (esim. ”Petri  Punkkari, Punkkarikuja 101 A, 00000 Hellsinki, koko XL” – tämä tilaus maksaisi sitten 29,- eli 23,-/paita + 6,-/toimituskulut – ja jäsenelle tietenkin paita sitten halvemmalla!)

Uuden t-paidan kokojen mitat

Paidan materiaali yms. tiedot